Wersja kontrastowa
Kreatywność, bogate doświadczenie i stałe doskonalenie technik optymalizacji pozwoliły wzbogacić naszą ofertę o tworzenie zasobów dedykowanych grom oraz aplikacjom. Należą do nich m.in. modele 3D, pliki graficzne, mapy, skrypty oraz pozostałe media wykorzystywane przez inne studia, agencje kreatywne i artystów rozwijających swoje projekty.
Wychodzimy naprzeciw indywidualnym wymaganiom i potrzebom klientów, dostarczając różnorodne modele 3D dedykowane wielu zastosowaniom - od modeli low-poly po złożone, dokładne obiekty m.in. do gier, animacji, wizualizacji oraz interaktywnych programów renderowanych z użyciem silników gier. Mogą one zostać również uzupełnione o pełne teksturowanie UV.
Optymalizacja obejmuje redukcję ilości poligonów, retopologię, mapowanie tekstury, wypalanie, LOD (poziom szczegółowości) oraz inne, uzależnione od wymagań składowe. Usługa znajduje również zastosowanie w przypadku skanów 3D, które wykonujemy w naszym studiu z użyciem techniki fotogrametrii.
Fizyczne renderowanie materiałów (lub fizyczne cieniowanie) stało się standardem w branży projektowania trójwymiarowego, w szczególności gier komputerowych AAA. Tworzymy materiały PBR (zestawy tekstur, pliki substance), odzwierciedlając ich fizyczne właściwości, analogicznie do obecnych w świecie rzeczywistym.