Wersja kontrastowa
Wizualizacja produktowa jest rozwiązaniem, które doskonale sprawdzi się zarówno w przypadku prezentacji prototypów, jak również produktów będących już w sprzedaży na rynku. Usługę dostarczamy w wielu formach, dopasowując ją elastycznie do możliwości i potrzeb klienta - od wysokiej jakości statycznych obrazów, po angażujące animacje, obroty 360, czy interaktywne prezentacje, które mogą zostać zaimplementowane bezpośrednio na stronach internetowych. Wizualizacja 3D pozwala na nieskazitelną prezentację produktu, a w odróżnieniu od fotografii studyjnej jest rozwiązaniem efektowniejszym, elastyczniejszym, a często również bardziej ekonomicznym, nie wymagającym angażowania zaplecza niezbędnego do przeprowadzenia sesji. Uzyskane rezultaty są pomocne m.in. w zdobyciu potencjalnych inwestorów oraz dotarciu do nowych klientów.
Oto niektóre z wielu korzyści :
Jest to szybki i efektowny sposób na demonstrację produktu pozostającego w fazie koncepcyjnej, niezbędny w procesie jego doskonalenia, wprowadzania nowych pomysłów, szerszej prezentacji czy podejmowaniu decyzji na drodze jego kolejnych rewizji. Współpraca podjęta na takim polu pozwala na efektywniejsze prowadzenie prac oraz szybsze zbieranie feedbacku od zespołów projektowych, inwestorów lub przyszłych klientów.
Celem wizualizacji reklamowej jest zainteresowanie produktem potencjalnego Klienta poprzez jego najwierniejsze, bogate w detale i efektowne zaprezentowanie, które przede wszystkim uwypukli jego atuty. Uzyskanie takiego efektu wymaga starannego i dopracowanego wykonania modeli 3D, zastosowania realistycznego oświetlenia, wyboru odpowiedniej techniki renderingu oraz profesjonalnie przeprowadzonej postprodukcji. Doskonałe jakościowo materiały znajdą z pewnością zastosowanie w każdych mediach reklamowych takich jak m.in. katalogi produktowe, reklamy drukowane, czy strony i sklepy internetowe.
Jej celem jest przedstawienie produktu w odpowiednio dopasowanym kontekście/przestrzeni (np. model lodówki w kontekście przykładowej kuchni w stylu prowansalskim, model słuchawek prezentowany na głowie potencjalnego użytkownika czy symulacja wyglądu farb na ścianach pomieszczenia). Pozwala to na szybką ocenę walorów estetycznych i sposobu przeznaczenia wyrobu w danym środowisku. Jest to doskonałe rozwiązanie do działań marketingowych i prezentacji przykładowych aranżacji z wykorzystaniem konkretnego produktu.
Animacja 3D jest nieoceniona w przypadku, gdy istnieje potrzeba czytelnego zobrazowania sposobu działania produktu, niezależnie od jego skomplikowania. Jej zastosowanie pozwala drobiazgowo przedstawić budowę każdego obiektu, zwracając przy tym szczególną uwagę na podkreślenie wszystkich atutów w przystępnej, atrakcyjnej formie. Zajmujemy się kompleksowo całym procesem produkcji dostarczając udźwiękowione, pełne emocji ruchome obrazy, które pełnią rolę promocyjną, reklamową, czy instruktażową. Nasze pełne pomysłów głowy umożliwiają realizację wymagających wizji, w tym również o abstrakcyjnym charakterze.
Jest to seria wyrenderowanych wokół obiektu ujęć, zwykle wykonywanych co 10 lub 15 stopni, w rezultacie pozwalająca na swobodny obrót kamery o 360 stopni. Taka prezentacja może być umieszczona np. w sklepie internetowym lub na witrynie promującej produkt.
Jest to rozwiązanie pozwalające na konfigurowanie produktu w oparciu o różne zestawy atrybutów i kroków np. na stronie internetowej lub w postaci samodzielnej aplikacji web’owej. Klienci za pomocą takich narzędzi mogą m.in. wpływać na wygląd oglądanego obiektu, zmieniając np. jego kolor czy decydując o jego wariantach lub dodatkowym wyposażeniu. Istnieje również możliwość połączenia konfiguratora z systemem sklepowym w celu szybkiego dokonania zakupu produktu o określonych już przez klienta parametrach.
Jest to całkowicie inne podejście technologiczne polegające na renderowaniu obrazu na żywo w przeglądarce internetowej lub aplikacji systemowej. Umożliwiamy w ten sposób końcowemu odbiorcy na znacznie dalej idącą interakcję z produktem (np. dokonywanie dowolnych modyfikacji, odtwarzanie animacji działania, określanie trybu wyświetlania, odtwarzanie dźwięków), a także, adekwatnie do założeń, środowiskiem, w jakim produkt się znajduje (np. wpływanie na porę dnia, oświetlenie, sposób nawigacji). Ponadto dostarczamy kompleksowe rozwiązania, które umożliwiają konfigurację, a także dokonanie rezerwacji lub zakupu z wykorzystaniem naszych autorskich systemów lub integrację z już istniejącymi.